(Stockholm, Zweden, 10 mei 2016 – Bindomatic AB, The Binding Efficiency Experts, kondigt vandaag aan dat de Raad van Bestuur per direct Humberto Luis tot nieuwe COO heeft benoemd. Hiervoor bekleedde Luis de functie van General Manager van de productie-eenheid in Fatima, Portugal.

“In de jaren dat ik zeer nauw heb samengewerkt met Humberto, heb ik gezien hoe betrokken hij is bij het welvaren van ons bedrijf”, zegt Göran Tolf, de CEO van Bindomatic. “We zijn zeer verheugd dat we zijn inzet kunnen erkennen door deze promotie tot Chief Operating Officer. Hij is al 26 jaar trouw aan het bedrijf en brengt een grote rijkdom aan kennis en ervaring met zich mee – we kunnen niet onderschatten hoe belangrijk dit is voor het succes en de toekomst van Bindomatic.”

Luis begon in 1990 als de eerste werknemer van de productie-eenheid in Fátima. Sindsdien heeft hij de fabriek van 3 tot 50 werknemers laten groeien en heeft hij aan de leiding gestaan van de productie van Bindomatics gerenommeerde inbindmachines met Drop&Go Technologie en de bijbehorende mappen.

Als Chief Operating Officer zal Luis verantwoordelijk zijn voor het moderniseren van de technologie die de interne workflow en communicatie met klanten en leveranciers vergemakkelijkt, voor het positioneren en stroomlijnen van de productielocaties in Fátima en de Verenigde Staten met het oog op toekomstige groei, en voor het maximaliseren van de samenwerking met internationale leveranciers. Hij zal zijn functie als General Manager van de locatie in Fátima behouden.

“Ik heb Bindomatic zien uitgroeien tot een van de beste, misschien wel het beste bedrijf van deze sector”, zegt Luis. “Het is mijn voornemen in deze nieuwe functie om het bestaande succes verder te zetten en kwalitatief hoogstaande producten te leveren aan onze klanten wereldwijd.”

Bindomatic AB is een Zweedse onderneming en producent van hoogwaardige oplossingen op het gebied van documentafwerking. Bindomatic is al meer dan 40 jaar wereldwijd vertegenwoordigd, door een uitgebreid netwerk van distributeurs en dochterondernemingen. De groep richt zich op het bieden van topkwaliteit oplossingen voor professionele afwerking van uitgeprinte documenten. Bindomatic blijft ernaar streven 's werelds beste te zijn in offline finishing, door niet alleen de beste inbindmachines te leveren, maar ook ongeëvenaarde kwaliteit te garanderen met een groot assortiment van inbindmappen en toebehoren.

Bezoek onze website voor meer informatie: www.bindomatic.be