(Stockholm, Zweden, 6 september 2016) – Bindomatic AB, The Binding Efficiency Experts, kondigt vandaag aan dat John Davis, Chief Marketing Officer van Bindomatic en General Manager van Coverbind (een dochtermaatschappij van Bindomatic), zijn takenpakket uitbreidt met de functie van Chief Sales Officer. Deze nieuwe leiderschapsfunctie is tevens de aankondiging van een nieuwe lijn hogesnelheid inbindmachines – de Accel serie –  die in de winterperiode van 2016 gelanceerd zal worden.

“De laatste zeven jaar heeft Davis getoond dat hij niet alleen bekwaam is in het leiden van mensen, maar dat hij ook anderen kan inspireren met zijn passie voor de producten van Bindomatic, ” zegt Göran, CEO van Bindomatic. “Dit, samen met zijn kennis van de behoeften van onze klanten, zijn talent om nieuwe onaangeboorde markten te identificeren en zijn creatieve marketingaanpak maken hem tot de beste kandidaat om ons globale sales team te leiden.”

“Mijn doelstellingen zullen zijn: samenwerken met de Country Managers en salesteams van de verschillende landen om onze klanten op een betere manier te kunnen voorzien, nieuwe opkomende markten te ontwikkelen en ons succes in andere landen te maximaliseren, zodat we internationaal groeien”, zegt Davis.

Davis is sinds 2009 in dienst van Bindomatic en Coverbind Corporation, waarmee hij zijn 20-jarige werkervaring en carrière in sales en marketing heeft voortgezet. Dankzij zijn ervaring en inzicht hebben we niet alleen ons marktaandeel zien toenemen, onze winst zien stijgen, nieuwe productlijnen ontwikkeld, onze sales- en productieteams uitgebreid, maar zijn we ook samenwerkingsverbanden aangegaan met nieuwe partners.

Bindomatic AB is een Zweedse onderneming en producent van hoogwaardige oplossingen op het gebied van documentafwerking. Bindomatic is al meer dan 40 jaar wereldwijd vertegenwoordigd, door een uitgebreid netwerk van distributeurs en dochterondernemingen. De groep richt zich op het bieden van topkwaliteit oplossingen voor professionele afwerking van uitgeprinte documenten. Bindomatic blijft ernaar streven 's werelds beste te zijn in offline finishing, door niet alleen de beste inbindmachines te leveren, maar ook ongeëvenaarde kwaliteit te garanderen met een groot assortiment van inbindmappen en toebehoren.

Voor meer informatie, bezoek onze website www.bindomatic.be