(Stockholm, Zweden, 29 april 2016) – Bindomatic AB, The Binding Efficiency Experts, kondigt vandaag aan dat de Raad van Bestuur per direct Göran Tolf tot nieuwe CEO heeft benoemd. Hiervoor bekleedde Tolf de functies van Executive Vice President, Chief Operating Officer en Chief Technology Officer.

“Vandaag is een nieuwe en spannende dag voor de Bindomatic Groep,” zegt Thomas Blitz, voorzitter van de Raad van Bestuur van Bindomatic AB. De Raad en ik hebben volledig vertrouwen in Görans bekwaamheid om voort te bouwen op de tot nu toe behaalde prestaties en om ons bedrijf sterker dan ooit te maken.”

Sinds zijn aantreden in 1992 heeft Tolf aan de wieg gestaan van grote verbeteringen binnen het bedrijf, waarvan de ontwikkeling van de toonaangevende Drop&GO-technologie de meest belangrijkste is.

“Ik neem vol energie het roer over en kijk uit naar progressieve veranderingen in hoe we de huidige markt kunnen benaderen,” zegt Tolf. “We zijn de “Binding Efficiency Experts” en zullen dit ook altijd blijven voor onze meer dan 10.000 klanten wereldwijd, die ons vertrouwen, en op ons rekenen voor hun inbindopdrachten”.

“Gorans leiderschap, zijn intelligentie en zijn vooruitziendheid maken hem de beste persoon om Bindomatic in deze nieuwe fase van groei en uitbreiding te leiden. Hij heeft de steun van de Raad van Bestuur, van de werknemers, de distributeurs en van onze partners, “ zegt John Davis, Chief Marketing Officer van Bindomatic. We hebben het geluk iemand met zijn talent in ons team te hebben en kijken uit naar de toekomst met Goran als onze nieuwe CEO.”

Bindomatic AB is een Zweedse onderneming en producent van hoogwaardige oplossingen op het gebied van documentafwerking. Bindomatic is al meer dan 40 jaar wereldwijd vertegenwoordigd, door een uitgebreid netwerk van distributeurs en dochterondernemingen. De groep richt zich op het bieden van topkwaliteit oplossingen voor professionele afwerking van uitgeprinte documenten. Bindomatic blijft ernaar streven 's werelds beste te zijn in offline finishing, door niet alleen de beste inbindmachines te leveren, maar ook ongeëvenaarde kwaliteit te garanderen met een groot assortiment van inbindmappen en toebehoren.

Voor meer informatie, bezoek onze website www.bindomatic.be